Zákaznícky servis

Registrácia produktu

Po zakúpení si môžete svoj produkt zaregistrovať na stránke myvionn.com Na registráciu budete potrebovať svoje jedinečné ID VIONN Go a číslo podvozku Vášho vozidla.

Správa o škode

V prípade nehody použite náš reklamačný formulár na uplatnenie záruky na stret s divou zverou, ktorá nadobúda účinnosť až po registrácii.

Montáž

Návod na inštaláciu si môžete stiahnuť z našej webovej stránky a je súčasťou balenia zakúpeného produktu. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte prosím technickú podporu.

Kontakt

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa nášho produktu, nákupu, alebo ak by ste nás chceli kontaktovať v súvislosti s tlačou, PR alebo partnerskými vzťahmi, môžete nás kontaktovať na jednom z našich kontaktných údajov uvedených nižšie.

Online zákaznícky servis
Call centrum

Košík 0